Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim var sezeryan la doğum yaptım kızım sarılıktan dolayı bir hafta yoğun bakımda kaldı bende o zaman çok üzüldüm stres falan yaptım yüzüm enfeksiyon geçirdi çok şükür kızım iyi ama benim cildim maf oldu ıltihaplandı bugün doktora gittim 2 kutu antibiyotik verdi çocuğa zarar vermez dedi ama işte genede içim rahat degil birde 20 lik diş için de antibiyotik içmiştim yani demek istediğim doğumdan sonra hem emzirdim hem antibiyotik içtim gene içmem lazım 1 ay daha antibiyotik kremler de kullanıyorum kendimi çok suçlu hisediyorum Benim yüzümden bebeğim sağlıklı olmasa diye ne bileyim sütüm sadece ilaçlarla dolu gibi hisediyorum vicdan azabı cekiyorum kullanmasam daha kötü olacam diye de mecbur kalıyorum ne yapmam lazım kızlar bebeğime birsey olmaz dime ?