Busrasener43 Kızlar dış etim iltihap toplamış emzirirken antibiyotik kullananınız oldumu hiç diş için
Sonsuzmutluluk Busrasener43 1.5 aylkken kızım mastit nedeniyle acilde serum verildi hem de 1 hafta antibiyotik kullandım
Smy16 Busrasener43 valla sezeryandan sonra agumentin verdi doktorum 2 kutu bitirdim, bogazım şişti doktora gittigimde emzirdigimi söyledim yine agumentin yazdı, şimdi ara ara bogazım şişiyo çogalmadan agumentin içiyorum bi iki tane doktorlar onu yazıyo
Sonsuzmutluluk Busrasener43 Kullanabilirsiniz kendinize eziyet etmeyin daha fazla kızımın doktoruna sordum kullanabilirsiniz sorun olmaz dedi. Augmentin kullanmıştım ben
balpetegimeto Mastit ten ameliyat oldum 1 buçuk aydır sabah akşam kullanıyorum doktorum mecbur kullanıcaksın dedi bebeğimin çok fazla kustuğunu söyledim kussun bi şey olmaz dedi artık antibiyotiğin kokusunu bebeğimin kusmuk kokusundan alıyorum ama yapıcak bi şey yok