Silaaaaa Bugun olduk şükür. Sünnet kısmı çok kolaydı. İğne yapilirken az ağladı sonra uyuşana kadar benim kucagimdaydi emzirdim. Uyusunca sünnet yapilirken güldü vs baya basitti zaten 2-3 dkda bitiyor. Öğlen 13 gibi oldu eve geldik doyurdum agri kesicisini de verdim uyudu. 15 de uyandi uyusma gecmeye baslamis ağladı biraz ağrı kesici krem sürdüm şimdi salliyorum yine uykuya daldı inşallah bugünü atlatirsak düzelecek. Orada klips ve karton bardak var. Saat 18 de yine ağrı kesici şurup zamani sonra yine aglarsa ılık suya da oturtun dedi. Iyi geliyormus. Kremdir sudur şuruptur bugünü bitirince gececek inşallah.