Elifhkn otizm değil de bu şekilde abimin oğluma gelişim geriliği dediler uyaran eksikliğine bağlı, alması 3 yaş, vermesi (konuşması kelime sayısı vs) 2 yaş çıktı çocuk 3 yaşındaydı, telefon tablet yasaklandı konuşma terapisi alıyor, kreşe başladı 2 ay da baya düzeldi net kelimeler tek tek söylemeye başladı, sadece ekler yok, park olmasa da oyun grubuna vs götürebilirsiniz faydası olur, bir de ilgilenmese de resimli kitaplarla etkileşim halinde bolca kitap okumalısınız sürekli konuşmalısınz Örn: bunun adı ne? şeklinde değil çünkü cevabı çocukta olmazmış. Sen kalemi aldın ben sana elma uzatıyorum, bak elmanın rengi kırmızı elma tatlı vs şekilde her yaptığınızı bir yandan konuşmanız gerekiyormuş