Kuzumms Kızlar bu gün doktora gittik bebeğim bir ayda 1kg300gr almış 5300 olmuş. Üç saatte bir 120ml mama içiyor verme dedi obez olmuş az ver. Yanaklara bak nasıl sarkmış diyor bide. Allah aşkına söyleyin çok mu kilosu maması ????
Betlcelik Kuzumms evet fazla almış ama doktorun bunu bu şekilde söylemesi çok yanlış sen bile istiye yapmıyorsun o istedi sen verdin güzel bir dille azaltmaya calis saati uzat CC azalt diyebilir bazı doktorların bu dobraligi beni delirtiyor az kilo aldı mı bakamıyon derler bu sefer
Nurrrsss Kuzumms benim bebeğim ilk ay 1520 gram aldı 2700 doğmuştu diye dikkat çekmedi ama normal karşılanmalı bence çok zayıf olmasından iyi diye düşünüyorum
kirmizibalik93 Kuzumms Benim bebeğim 1500 kg aldı bir ayda. Doktor obez vs demedi. Sadece biraz tombiş bir bebeğin var dedi o kadar. Şuanda 2 buçuk aylık 2 hafta önce 6250 idi kilosu
Oglusum1 Kuzumms emzirmiyor musun canım ? Biraz fazla içiyor evet azaltmayı dene bi. Doktorda daha tatlı dille yaklaşabilirdi konuşma şekli çok yanlış
Bsraaakrs Benim kızım 2 ay 20 günlük 75 ml içiyor pek nadir 100 içer bazen 75 in üstüne çıkar ama iştahlı demek bebeğiniz yemek istiyorsa vereceksiniz yani nasıl vermeyesiniz bilemedim
emoo mama ile beslendiği için çok hep öyle giderse bebek için ilerde sıkntı çıkar ondan öyle demiştir azaltmayı deneyin
Deletedmom5284 Çok ilginç benim kızımda hep 1000-1300 gram alırdı iki doktoruda böyle birşey söylemedi
Nurrrsss Kuzumms ya aklıma geldi o günler ilk ay sadece emmek istiyorlar sonra asla okadar almıycak zaten hatırlıyorum 1 aylıktı okadar emmiştiki göbegi kocaman olmuştu şişlikten nefes alamıyodu kusunca rahatlamıştı 4 aylık 6800 şuan her ay oakadar almadı yani
Nurrrsss Kuzumms bide şöyleki meme reddi ıvır zıvır olup bebek emmiyor kilo bile kaybedebiliyor ilk aylar ne kadar alırsa okadar iyi sakın kısma uyup millete 3. Ayda emmiyolar bi çogu
NinovaLemi Kuzumms benim bebeğim 51 günlük tam 5 kilo 21 günde 1100 almis bugüne kadar. Bizim doktorumuzda obez mi diyecek acaba 2. Ay kontrolünde 🤔
merve5561 Kuzumms kaç kilo doğduğuna bağlı benim oğlum 2 aylık 6 kilo daha kontrole gitmedik 3 kilo doğdu ama anne sütü alıyor benimki mamayı bilmiyorum ama bence çok fazla değil kilosu