_-annee Deletedmom_61 evet canım o şekilde içerisindeki tanecikler iyi geliyormuş zaten o yüzden vermeden önce güzelce çalkalamalısın
Selin_bcr Evet o şekilde sarı koyu bi kıvam tadına bakarsan zeytinyağı tadı geliyor , 4 hafta içinde bitirmeniz gerekir bilginiz olsun çok verirseniz daha çok ishal karın ağrısı yapıyor ben günde 15 damla akşamları veriyordum