Mavsnz06 Kızlar test yaptım ama Pozitif olan yer mesela böyle görülmüyor gibi silik değil belli değil tam ama çok yakın dikkatli bakınca pozitif olarak görüşüyor gibi Ya hamile miyim değil miyim bielwmdim
27Emir-tufan Mavsnz06 benimde silik çıkmıştı 2. Ye yaptım biraz daha silik çıktı kan testinde hamile olduğumu öğrendim en garantisi kan testi yaptr canm gene testi tekrarla silik çıkarsa yine yaptr ama bildiğim kadarıyla silik çizgi hamilelik belirtisi
zeynepmommm Mavsnz06 sabah idrarında testi tekrarlayın yada tam emin olmak için bir kan tahlili verin
Asuyar Mavsnz06 silikse daha yenidir hamılreliğiniz ondan canım. Bir hafta sonra tekrar yap net çıkar. Benimde öyle oldu sayılır. Bir hafta sonra birdaha yaptım çift çıktı. Şuan 4 aylık olucak kucagıöda yavrum.
Ssssraa Mavsnz06 internete girip hızlı resim yazın oradan bir siteye girip oraya fotoğrafı yükleyin ve kopyalayıp buraya yapıştırın