Bebeğim 5 aylık doğdugundan beri aptamille besleniyor ama son bir bucuk aydır hiç iştahı yok mama yemek istemiyor zorla yediriyorum kilo alımı da durdu nerdeyse mama değiştirsem işe yarar mı diye düşündüm sma aldım acaba memnun musunuz kilo aldırıyor mu bebeğiniz seviyor mu bu mamayı