Allah rızası için kızlar bi akıl verin bundan bi 25 gün öncede ayni şekilde hastalandım vücut ağırsı mide bulantısı karın ağrısı kırgınlık hafif ateş doktora gittim kanda enfeksiyon çıktı serum flan verdiler toparladm gıda zehirlenmesi yada üşütme olabilir dedi doktor ama ağrıların devam ederse bi safrana bakalım dedi çünkü şiddetli sırt ağrımda vardı hatta covid testi bile yaptırmıştım negatifti bu cumartesi yine ayni sekilde üşüme şiddetli vücut ağrısı yine aynı semtomlarlar oldu dün acile gittim tekrar kanda enfeksiyon çıktı acikdeki doktor sarı bi serum taktirdı emzirmeye uygun seni toparlicak flan dedi neyse vücut agrilar geçti ama dün geceden beri karnım gurul gurul fena ishal oldum çok afedersiniz sarı su gibi ishalim 10 dakikada bir tuvalleteyim acaba serum ishal yapr mı yada safradan olabilir mi yada ben zehirlendim o yüzdn mi dünkü doktorda gaita tahlili istedi veremedim ama devam ederse şikayetlerin mutlaka ver dedi yarına randevu aldm gidicem ama bu ishal nasıl geçer mahvoldum resmen bulaşıcı biseyse bebeğe evdekilere geçirmekten cok korkuyorum elimde Çamaşır suyuyla geziyorum resmen cok uzun oldu hakkinizı helal edin