Arkadaşlar geçmiş postları incelemeye dahi vaktim yok,konu hakkında eminim bir çok post açılmıştır ama okuyamıyorum detaylı.
Genel durumu iyi,dün çok halsiz ve ateşliydi bugün yok. Çok hafif öksürük var sadece.
Enfluvir ilacını kullandınız mı? Süreç nasıl ilerledi?