Koca_bebek Kızlar cumartesi kızımın doğum günü nasıl bişey yapacam daha bişey bulamadım kıyafet konusunda falan acaba yılbaşı temalı yapsam günah olurmu yada acaba yılbaşı kutlamış gibimi olur çok kararsızım
Ozge00 Koca_bebek oğlumunda 15 gün sonra balon zinciri aldım büyük Happy birthday yazısı birde 1 yazılı büyük balon bi gömlek pantolon bi kaç kişiyle sizde içinize nasıl rahat gelirse o şekilde kutlayabilirsiniz
BarlasMomm Koca_bebek bizimde cumartesi ama benim oglum var. Ben susleme malzemesi satan yerden mavi ve gri renk susleme aldim. Belli bir konsept yapmicaz ama pastasi kral tacli mavi olucak
lalbg Koca_bebek yılbaşı konsepti yapmanız noel kutlamadığınız için günah olmaz:) ben konsept yapmadım her şeyi kendim yaptım. Örnek olsun diye atıyorum ; Bu kızımın elbisesi Bunlar ayakkabıları Bunlar süslerimiz bu da pastası
lalbg Koca_bebek makosen dünyası diye bi sayfadan aldım. 75 tl kargo dahil almıştım. Yalnız kızımın doğum günü kasımda ben kasım ayında almıştım. Şimdi ne kadar bilemiyorum ama çok artmamıştır.
lalbg Koca_bebek hayır elbiseyi trendyoldan aldık. https://ty.gl/a4y3ct7g42 linki bu . Biz 188 tl’ye almıştık şimdi 313 tl olmuş🤦🏻♀️ taç da le mabelle sayfasından ama ben hepsiburada’dan almıştım Le Mabelle 1 Yaş Doğumgünü Tacı- Pudra https://www.hepsiburada.com/le-mabelle-1-yas-dogumgunu-taci--pudra-p-HBCV00000HQWZK?magaza=Le+Mabelle&isFashion=true&url_src=ios-product-detail 37 tl’ye almıştım 46 tl olmuş🤦🏻♀️