istanbullugelin34 onu bilmiyorum ama memelyn balmumu göğüs kalkanı kullandım gerçekten harika ve uygun. E bebekte ve eczanelerde mevcut. O kremi bilmiyorum ama her emzirme sonrası lansinoh sürüp arkasına hep kalkanı kapattım. Besleme ,nemli tutup iyileştirme özelliği var .