1tuhafokur Kızlar şmdi birşey sormak istiyorum kızım beş ay on günlük ön alt iki dişi kabarıktı arada huzursuzluk yapıyordu dişten dedm öyle de zaten ama bugün elimdeki bardağı kucagımdayken bir asıldı ağzına çıt çıt diye sesi geldi ama görünürde dişte yokta varda gibi de çıktı mı yani anlamadm acemilik böyle bşey galiba 😂 yani asıl huzursuzluk bundan snra mı olur yoksa olan şekil devam mı eder 😂😆
Vuslat23 Evet size de hayırlı olsun canım, çok şşrinler , kızım 7 buçuk ayında üstten çıkardı, oğlum 8 ay 8 günlük