Hanımlar Merhaba . Bebeğim 4 aylık ve süt ve süt ürünlerine alerjımiz var . 3 ay süt diyeti yaptım gecen gün açtığımda bebeğimde kızarıklıklar oluştu ama ilk başta gelen kakada kan gelmedi çok şükür. Doktorum süt diyetine devam etmem gerektiğini söyledi;öylede yapıcam. Ancak birçok yerde 4 bucuk aylık ek gıdaya geçtiklerinden bahsetmiş anneler ve süt diyetini açıp benim gb bebeğinde kızarıklık olanlar süt tüketimine devam etmişler yani üzerine gitmişler ve bu şekilde sonlanmıs alerji. Kafam çok karışık.Dediğim gb doktoruma uyacağım. Benim gb deneyimleri olan annelerimiz paylaşımda bulunursa çok sevinirim.