Merhabalar..Oğlum 2 yaşında bardağa alıştıramıyorum onu biberondan su içmeyi tercih ediyor.Gece çok sık uyanıp biberondan su içiyor bunu alışkanlık haline getirdi neredeyse hiç uyumuyoruz 😭ben uyumamasını biberona olan bağlılığına bağlıyorum.Kısacası biberondan vazgeçmesini nasıl sağlarım ? 😭