2maviboncuk Okuyan_anne Belli olmuyor ki canın hiç hayırlısı ne ise olsun inşallah sağlıkla al kucağına 😇devlet zaten 20haftayaya kadar net cevap vermez sırf bu yüzden özele gittim öğrenmek için
emirinannesiiiiii Okuyan_anne Çok saçma inanmasam da rahmin sağ tarafinda olunca kız, sol tarafta olunca erkekmiş 😂 bu durumda kız dermişim 🤭 zaten bir önemi de yok belki de ilk bebeğiniz olduğu için merak ediyorsunuzdur ama her şeyin bir vakti var👏