Koalammm Kızlar aranızda kullanan var mı acaba ? Beyaz tenliyim bugünlerde bu rengi yaptırmayı düşünüyorum ama kullanımı bakımı zor bir renk mi ? Çok beğendim ya 😅
Adababy Koalammm ayyyyy aynı bende istiyorum kuaförler 500-600-700 fiyat çekiyolar ya ama küllüsünü istiyorum bende
Adababy Koalammm sonra sıkılıp siyaha boyayayn ben ondan da sıkıldım doğum yaptım derken tuhaf bişey oldu bebek gibiydi saçlarkm
Koalammm Deletedmom99886 Ben iyi bir kuaför buldum da kullanımı benim için önemli. Dipler falan gelince açmak dipten boyatmak gerekiyor. Bu aşama bunaltıcı mı oluyor. Saç boyatıp biraz psikolojimizi düzeltelim derken daha beter olmayalım 😂
Koalammm Adababy Gerçekten doğal saç renginiz herkese nasip olmaz . Niye siyaha boyamak gibi bir delilik yaptınız 😊
keskebirazuyusam Her kuaför tutturamıyor o rengi, ben 33 yaşımdayım şimdiye kadar kaç kuaföre gittim ama hiçbirinden evet içime sindi diyemedim ya. Hep bi turunculuk oldu saçlarımda
Danerys Koalammm ben bunu dip boyası olarak saçlarım platinken kullandım. Efsane güzel bir renk ama herkes yapamıyor yapan bir daha tutturamıyor.
Koalammm Danerys Evet muhakkak zor bir renk. Dipler gelince saçı açtırmak tekrar boya vurmak da zor oluyor mu? Saçlar çok yıpranıyor mu bu işlemi ayda bir yaptırınca peki
Adababy Koalammm 23 senedir aynı saç rengi dedim bi çılgınlık yaptım 😔 ama doğumdan sonra zaten bi tuhaf oldu siyah gibi oldu
keskebirazuyusam Koalammm kullanamıyorum desem yeridir😂 canım saç pigmentlerimden mı kaynaklı bilmiyorum ama saçımı boyattıktan 1 ay sonra turunculaşmalar başlıyor bende maalesef
Danerys Koalammm maalesef. Kıvırcıktım düzleşmişti saçlarım. Çünkü açıcı denen şey saçın kimyasını bozuyor baya foto attım yukarda diplerim bebe kumralı burda