Bsradskran fairytaleofthestars evet gayet iyi geçti yarın kontrolümüz var zaten tüm olabilecek durumları anlatıyor size gittiğinizde önce muayeneye gitmeniz gerekiyor daha sonra sünnet için gün veriyor
fairytaleofthestars Bsradskran biz kasık fıtığı ve sünnet operasyonu geçireceğiz o yüzden dr hakkında araştırma yapıyorum
Bsradskran fairytaleofthestars sünnetten çok memnun kaldım illaki ağladı iğne yapılırken vs ama gece çok rahat uyudu yarım fitil verdim aklınızda bulunsun
fairytaleofthestars Bsradskran genel anestezi ile mi yapıldı? Ne kadarlık cocugunuz cok soru soruyorum ama referans bulmak önemli benim için🙏🏼
Bsradskran fairytaleofthestars saolun sizede geçmiş olsun biz rahat atlattık inşallah sizde rahat geçirirsiniz süreci
Aniliko Bsradskran biz de pazartesi gününe randevu aldık Abdullah beye . Kaç günde iyileşti bebeğiniz geçmiş olsun bu arada . Doktordan memnun kaldınız mı
Bsradskran Aniliko evet memnun kaldık ilk günden belli etti iyileşmeye başladığı iki gün önce kontrolümüz vardı biraz yapışıkyık olmuş eliyle açtı her bezde biçimde açmamızı istedi bir kaç gün şuan daha iyi yapışıklık olması çok doğal bişe olduğunu söyledi