Nurrrsss Merhaba kızlar 3. Ayda hasta oldu 4. Ayda yapılır dedik yine hasta olduk şimdi kaldı 5. Ay tek doz yaptıran varmı bu ayda işe yarıyormu
smeyyed Nurrrsss biz üçüncü ayda ilk dozu yaptırdık hemşire bize ikincisini yaptırmayacaksanız bunu hiç yaptırmayın çünkü bir koruyuculuğu olmuyor dedi