Oğlum doğduğundan beri (3 ay 6 günlük) emzik vermeye çalışıyorum ama almıyor. Bu durumu yaşayan, nedenini bilen, çözümünü bilen annelerle sohbet etmek isterim. Gerçekten uykuya dalma problemi ve sürekli elini emmesi olmasa bu kadar dert etmeyeceğim ama emme ihtiyacı için sürekli beni istiyor. Çok yoruluyorum. Tek başıma, destek almadan büyütüyorum çoğu zaman eşimin de işi oluyor yardım edemiyor…
Çözüm önerilerine açığım. ( Yalnızca anne sütü ile beslenmesi gerektiği için emziği bir şeye batırma teklifini kabul edemiyorum malesef :( ))