Bizdede süt ve süt ürünler alerjisi var dedi doktor. Süt ve süt ürünlerini bıraktık ama geceleri huzursuzluk , aniden uyanma ve kendini kaskatı yapma durumu var. Kakada kan durumu yok denecek kadar az. Acaba başka gir şeye mi alerjisi var düşünüyorum. Her sabah yulaf yiyorum içerisinde fıstık fındık var bilemedim.