Merhabalar bebeğim 3 aylik oldu bugün sağlık ocağına rota virüs aşısı oldurmaya ayrıca kontrole gittik. 1 kilo eksiği varmış 4750 olmuş. Fakat 5750 olması gerekiyormuş. Doktor 1 kilo eksiği var dedi. Eğer diğer ay kontrolde alamazsa böbrek enfeksiyonu olabilir hastanede tetkik gerekebilir dedi. Kilo alamamasinin sebebi bobreklerindeki enfeksiyon varsa ondan dolayi kaynaklanabilir dedi. Mamasinin ml sini artırın dedi. Kafama takıldı böbrek tahlili deyince ne yapmalıyım teşekkür ederim…