secoz canım acikmiyor aslında 2 neden var. Ben de aynıydım doktorum güzelce açıkladı sonra çözüldü her şey. Birincisi gazı var sık sık emdiği için gaz sancısı olduğu için emmek istiyor. Emerken rahatlıyor çünkü ama tekrar gaz yapıyor. İkincisi de emme ihtiyaçları var anne karnından itibaren bu içgüdüyle var oluyorlar. Her ikisi içinde emzik önerdi doktorumuz. Emzirdikten sonra o ne kadar aranırsa aransin en az 2 saat koy demişti. Bebeğim gündüz uyandığında en az 2 saat uyanık tutuyorum ilk uyandığında bir de yaptırmadan önce emziriyorum. Gece kendisi ne zaman isterse o zaman uyanıyor