Ecemmclk5353 ya ben doğumdan snra ilk defa 14 ekimde adet oldum fakat 14 kasımda adetim gecikince ne okur ne olmaz diye 26sında test yaptım eğer son adetimde olsa 26 sında kesin çıkardı 4 hafta olmuş oluyor geciyor bile ama 15 aralıkta testimi tekrar yaptım ve pozitifti haftaya konrtol var bende merak ettim nasıl hesalayacağımı