merhaba bebeğim bir gece öksğrmehe başladı ertesi gün acile dr a götürdük göğsünü sırtını dinledi ciğerlerinde birşey yok dedi eve döndük emmesi kesildi iyice baygın bir hal alınca 2 saat sonra başka hastaneye geldik burada zatüre teşhisi kondu. şuan serumu kestiler ben emziriyorum ama sabahtan beri çiş ve kaka yapmadı sizce doymuyor mu? çünkü az az emip uyuyakalıyor. uzamış sarılığımızda var onun ilerlemesinden korkuyorum