harley Biraz bitcoinden konusalım olayın icinde olan hanımlar 😌 pek fazla bilgim yok ama coin almayı düşünüyorum sizce ne alabilirim bi akıl verseniz
yildizligece harley ya omg 245 gibi seviyeden 80 tlye dustu gözum üstunde onun aticam baya bir ama herkea pilini pirtini toplamia gibi bi havasi var bnde anlamadim yillil bazsa iyi kâr ettieiyor gibi ama bilmedim
Egelim Ceek ve kma var elimde, 5-6 tutacağım, piyasa kendine gelirse güzel artış sağlayacaklarını düşünüyorum.
Egelim AntiFilozof Ben biraz yüksekten aldım ama 2022 yılında metaverse coinleri güzel artış sağlayacak gibi. Hazirana kadar 5-6$ hedefi var, bakalım kısmet.
Mrymalya Kızlar sadece 1 2 coın e mi yatorıyosunuz yoksa daha fazla mı bizde 10 15 e yakın coın var hepsini bekliyoruz hiçbirinde hareket yok
AntiFilozof Egelim herkes öyle diyorda açıkcası çok yükseltilen kağıtlarda fos çıkabiliyor korkuyorumda inşallah güzel olur herşey
Egelim AntiFilozof Ben de 0.90 dan aldım ☺️ Eklemeyi ben kma ya yaptım onu yüksekten almıştım, ceek’e yapamadım maalesef.