Ayse252125 Merhaba kızlar bugün doktora gittim oğlum sadece bu ay yarım kilo almış üzüldüm yani duymadığını söyledi sütüm var ama oğlum meme emmede zorladığı için doymamıs. 6 kilo ve 65 cm sizin kaç kiloydu bebekleriniz ?
UcuBulunamayanBant Ayse252125 2gun once gittim 3aylik kontrolüne ve benim bebeğimde sadece 400gr almış🤦 o kadar üzüldüm ki ama doktorumuz doğum kilosuna göre çok çok iyi dedi yinede üzüldüm sütüm yetmiyor diye. Boyuda 60cm
Tuti29 Ayse252125 3 ay 6 günlüğüz cuma günü gidicem ama bence çok da az değil kilosu. Biraz da genetik olabiliyor
linaninannesiiii Ayse252125 3 ay 20 günlüğüz 15 gün önce gittik kontrole kızım 62 cm boyu 6.200 kilosu sadece anne sütü ile besleniyor doktor güzel dedi
Elifinannesiiiiiiiiii Ayse252125 3 aylıkken kontrolde 60 cm 5450gr çıkmıstı. Hastalandı doktorumuz kilosuna baktı 3 buçuk aylıkken 5620 gr çıkmıstı 4 aylık olduk cumartesi kontrol var boy ve kilo bende merak ediyorum
Ayse252125 Tuti29 kilosu az demedi aslında gelişimi güzel çünkü oğlum 2 buçuk kilo doğdu. Sadece aylık gelişimine göre az almıs normalde bu kadar az almıyordu o zaman doymuyor aç dedi bir hafta sonra tekrar gideceğim
UcuBulunamayanBant Ayse252125 emiyor aslında günde 1sefer mama takviyesi de yapıyorum ama sütüm yaramıyor demekki bilmiyorum bikac arkadaşımda normal diyor ama bana çok az geldi mama takviyesini 2ye cikartcam artık napim
Ayse252125 UcuBulunamayanBant doktorum da bana mama verme sütün varsa bol bol emzir gerekirse kaşıkla şırınga biberon ne ile verirsn ver sütünü alsın dedi
UcuBulunamayanBant Ayse252125 ben doğduğundan beri veriyorum başlarda her öğün arkası veriyordum sarılıktan dolayı artık günde 1yada 2sefer veriyorum bana da ebe dedi verme diye doktorum öyle bişey demedi zaten sürekli emziriyorum ama içim rahat etmiyor hele bu az kilo alımından sonra hiç rahat etmez
linaninannesiiii Ayse252125 Alır canım üzme kendini doktor bana bebekten bebeğe degısıyor dedi ortalama 600 gram en düşük 1 kilo en yüksek her ay bu seviyede olması gerekiyor dedi