Kıyaslama yapmayı asla sevmiyorum ama çevredekiler öyle değil. Sürekli moralimi bozacak şeyler söylüyorlar , ister istemez kafama takıyorum. bende eşimde geç yürümüşüz mesela, aslında koltuklarda falan sıralıyor ama yürüme isteği sıfır. Bebeği böyle geç yürüyen varmi acaba?