Sevgili anneler, kızım 5 buçuk aylık. Sütümü sağıp biberonla veriyorum doğduğundan beri. Son 1 aydır gündüz inanılmaz iştahsız. Toplasam 300 cc bile içmiyodur. Onun eksikliğini gece tamamlıyo ve saat başı uyanıp süt içiyo. Yeme düzenini geceye kaydırdı resmen. Bunu yaşayan var mı aranızda. Bu aylarda normal midir