Yasoolin çok geçmiş olsun.ben bi süredir egzamaya sürüyorum sunu:küçğk bi aloevera 1saat kadar suda bekletip alerjen sarı sıvının çıkmasını bekliyorum sonraikiye kesip tırnağımla jeli sıyıyırıp zeytiyap ile karıştırıp sürüyorum yanık için yetişkinlerde birebir bebeme de zaarı olmadı