emirinannesihilal Bebeğim 2 aylık ve yediklerimden etkileniyor gazı oluyor özellikle de geceleri. Kullandığınız iyi gelen damlalar var mı anneler?
mucizem3006 emirinannesihilal Oğluma gaz damlası iyi gelmemişti ben kimyon çayı yapıyordum rahatlatıyordu
Berilsmom46 Sab simplex kullanıyorum 3 öğün 10 damla şeklinde her emzirme öncesi işe yarıyor bide bağırsak düzenleyici kullaniyoruz