Sabah kahvalti ediyorum ve ben hiç acıkmıyorum. Sizde böylemisiniz normal mi bu anlayamadım şu saat oldu halen bısı yemedim sabah yedim sadece. Evde cocuk olmasa yemek yapmicam yanii o derece. Neler yaptınız pratik seyler alabılırım nasılsa eş yemiyor 😁