Maral_sultan 8.5 aylık oğlum. Emzik evet kurtarıcı ama meme reddi yapabiliyor. Her bebekte olmasa da. Bi de ay ilerleyince emzik düşünce uyanıyor bazen. Tutmuyorsa zorlama. Bi de ansızın atıveriyorlar yere evde sokakta yıka et temizle gecenin bi yarısı yatakta emzik ara. Bulaşma bence hiç