kukuleta Hanımlar ben cok cabuk hemencik üşüyen biriyim zati ama bir haftadır ayaklarımdan birini altı çok üşüyo sanki ıslağa basmışım gibi digeri normal üşüyo. Hiç normal gelmedi bana. Doktora göstersem hangi bölüme gitmem gerek