ElifAlya 2 aylıkken almadık kendimiz yaptık çünkü kızım çok hareketli bı bebekti ve oyun halıları genelde ufak büyüklerde pahalıydı ona ayırdığımız bütçeyi başka bir çocuğun hayalini gerçekleştirmek için bagisladik 💕 hamileyken amigurimi oyuncaklar yapmıştım onlarla 5. Aya kadar kullandığımız 100*100 boyutunda bı oyun halısı yapmıştık