Selam kızlar
Direk konuya girmek istiyorum. Çok güzel abiye elbiselerim var. Kiyamasamda ihtiyacdan satmak istiyorum. Hepsi büyük beden 44/42. Iki tanede zayifligimdan var. Onlar baya kucuk. Sanırım 38 bedenler. Ben bunları nasıl satabilirim? Aslında kıyamıyorum ancak durumlar şuan buna itti. Ve bir tanesini. Daha yeni kardeşimin dugunune almıştık. Babam almıştı sagolsun. Satsam yanlış olur mu ki onuda bilemedim gerçi? Bir fikir verir misiniz? Nereden hızlıca satabilirim yada?