ftsdmrhn Arkadaşlar lunette marka adet kabi Alicam ama hangi numarayı almam gerektiğini bilemedim. Doğum yapanlar 2 numara alsın diyorda ben normal doğum yapmadım. Yani vajinamda herhangi bir genisleme vs bişey yok. Alan varsa neye göre aldınız acaba
PoncikKaan ftsdmrhn Aldım bende fakat daha kullanmadım. S ve M olarak almıştım diye hatırlıyorum aliexpressten. Bir kez denedim takmakta zorlandım bu sıralar aklımda kaynatıp kullanmayı düşünüyorum.