denizzzz95 7 ay 11 günlük oğlum 1 aydır falan 2 öğün veriyorum onun dışında hep emiyor. Bi kahvaltı bide saat 2-3 gibi öğle yemeyi olarak ama bazen akşam biz yemek yerken durmuyor eline filenin içinde meyve veriyorum onu kemiriyo en azından bize yemek yediriyo😊 kahvaltı da alerjik bebek olduğu için henüz yumurta sarısı tatmadı o yüzden yulaf, irmik,pirinç unu bunlardan herhangi birinin içine meyve avokado falan muhallebi veriyorum yani. Öğle yemeyi olarak da sebze püresi veriyorum çatalla ezip. Dün de kıymaya geçtik