Leylaa_ Akşam balık yapmak istiyorum. Genelde levrek , çupra yiyoruz bu sefer farklı olsun istiyorum kılçığı az lezzetli yerken uğraştırmayacak . hamsi yemiyoruz ☺️
Snowglobe Leylaa_ mevsim olarak bilemem ama mezgit çok güzel oluyo. Yumurtalayıp unlayarak kızartın. Kılçığı yerken ayıklamak gerekiyor ama zahmetli değil.
Deletedmom5284 Bu sene Türkiye’den balık tüketmedik mecbur norveç somonu alıyoruz birde bir balık daha var adını bilmiyom 😂
Eslemin_Annesiii Leylaa_ alabalık al cnm kıldığı çok az ve tavuk eti gibi balık çok lezzetli mısır unuyla kizaart