GiybetReis Kızlar bana bi arkadaşım söyledi bugün görmüş bunu. Burda cok baslık acılıyor mama alamıyorum ne vereceğim diye. Dilerseniz bunu bi doktorunuza danışın 🌸
JackDaniels GiybetReis İnce düşünceni yerim🤍 Ah keşke hiç böyle yollara gerek kalmasa. Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻
YeniAnneIstanbul GiybetReis 1 yas ustu icin guzel olabilir 😊 ama bu cocuk sutlerin icindede zaten inek sutu olmuyormu? Sadece icin ekstra seker ve vitamin ekliyor diye biliyorum ama emin degilim?
Defneninannesie GiybetReis 20 aylık kızım mama ıcıyor ben cesıt degısıklık olsun dıye arada bunlardan veriyorm pınar ve dost almıstım bımden ama hepsını ıcınce 200 ml ıshal oldu yarım 100 ml faln ıcınce dokunmuyor 😀pınar daha ıyı tadı oda 3.5 TL falndı bugun 5.90 a aldım 🙄
JackDaniels GiybetReis Ay valla bi grip olduk ailecek. Sonra buraların eski tadını bulamadım😂🙊 Arada bi girip bakıyorum ama o eski neşe yok gibi sanki
Liyosunannesi Winnithepooh ben veriyorum, 2 yaşına kadar mama içti. yaklaşık 7-8 aydırda devam sütü veriyorum ama İçim marka benim aldığım
GiybetReis YeniAnneIstanbul kuzum ben hiç araştırmadım. Görünce hemen atmak istedim belki doktoruna sorup faydalanan olur diye😊
Winnithepooh Liyosunannesi ben bimden altin sut qlmistim içsin diye icim organik sut var siz onu mu alıyorsunuz acaba
YeniAnneIstanbul GiybetReis iyi yaptin canim daha dun post vardi cok uzuldum durumu olmayan anne inek sutu vermisti ama bebek daha 45 gunluktu :( keske mama yardimi olsaki bu tarz urunlere gerek kalmasa
GiybetReis Deletedmom5284 1 yaş üstü diyor ama kuzum ben hiç araştırmadım. Anneler mama alamıyor diyor malum fiyatlar coştu. Belki dedim işe yarar görünce paylaşayım hemen dedim
GiybetReis Deletedmom5284 keşke.. bir bebeğin mamasından vergi almasalar. Nas buyurdu diyorlar faiz düşürceklermiş yine. Önce bi el kdr bebenin mamasından kaldırsa Müslüman yönetim vergiyi.