Ggercn Batıl inanç bunlar saçmalama diyenler gelmeden 😂 ya hep duyduğum birşey bebek ilk anne derse arkası kız olurmuş 😃 herşeyi başı sağlık birtane oğlum var ama kız evlat aşkı hep içimde . Siz bebeniz ilk ne dedi test edip onaylayan var mı 😂
Annis-ogul Ggercn vala ilk anne dedi oglum .seneler sonra ikinci cocugum kiz olursa hatirlicam sizi😅🤣😂
Tortilla_ Ggercn Hiç duymadım😇 Kızım erkeği andırıyor biraz herkes arkası erkek olacak diyor(2.) 😅 Nasip bakalım
Ggercn Annis-ogul ahahha valla annem kaynanam hep öyle diyor ilk bebekler baba demiş arkası erkek glmiş😂
Ggercn Tortilla_ evet oda var benim oğlumdada kız güzelliği var yada ben kendimi kandırıyorum kız olsun diye😂
Beyza_momss Tortilla_ Bana da bu kızın arkası erkek deyip duruyo kayınvalidecigim ya ailede erkek torun yok ondan diyo yada malum olan o eskilere 😂
serebro Ggercn ya benimde bebeğim ilk zamanlar babbabbaa diye söyleniyordu hatta videosu var annemle ne zaman izlesek arkası erkek olacak der😅 henüz test edip onaylamadım 1 oğlum var 🤭
2cucukanasi Ggercn no no nooo oğlum kıçını yırttı anne dememek için baba dede nene meme mama gel bak git en son anne şimdi anam diyor urfalı köy ağası gibi ama ben kızımı bekliyorum
2cucukanasi Ggercn hemde öyle hafif bir sesle değil baya bağırarak annaaamm anam annaaamm diye geziyor 😂😂