Kızlar ben eskiden de spor yapıyordum ama idrar kaçırma sorunum yoktu şuan diyete başladım ip falan atlıyorum leslie yapıyorum leslie de bi sorun yok ama ip atlatken çiş kaçırıyorum doğumdan sonra olduğununu düşünüyonrum başına gelen var mı doktora gitmelimiyim