tugcearas Bebeğim 19 aylık. Söylediklerimi anlıyor. Topu at. Kapıyı kapat. Elindekini ver gibi komutları anlayıp yerine getiriyor.Ama birkaç kelime dışında bilinçli olarak konuşmuyor. Kendi dilinde sürekli konuşuyor ama anlaşılmıyor. Bilinçli kelimesi çok az. Normal mi sizce?
Mecannn tugcearas benimkinin hic kelimesi yok ikinci cocugum oldugu icin tedirgin olmuyorum abisi de gec konuştu
tugcearas Işık, baba, mama, gel. 4 kelimesi var bilinçli olarak kullandığı. Sürekli bir şeyler anlatıyor ama anlaşılmıyor