9 günlükken yaptım uyudu dönüşte 50 günlüktü hiç bir sıkıntı yoktu basınçtan etkilemedi emzik veriyorsanız daha iyi doktora sordum hatta 3 aylıkken tekrar bindik 4.ayda dönüş bı sefer durmadı çünkü 3 kişi acayip sıkıştık emzirdiğim için cam kenarı ve kadın oturabilir mi diyorum yada boş koltuk varsa istiyorum yardımcı oluyorlar söyleyin bence