Seraap27 benim oğlumda aynı şekilde yatıyor öyle rahat ediyorlar bence bişey olur diye dönderiyoum tekrar dönüyor agizini burnunu gömüyor yastığa yastiginı filan indiriyorum nefes alamaz diye ama yok napiyo ediyo eski haline dönüyor rahatsız olunca agliyo gece zaten merak etme kendilerini kurtaracak durumdalar Allah'a emanetler...