Bebeğimin eşyalarını dolapta satmak istiyorum ama uygulamaya mı iban yükleniyo yoksa alan kişiye özelden falan mı atıyorum. Nasıl oluyo. Birisi anlatabilir mi daha önce hiç kullanmadım. Mesela ben bir şey almak istediğimde direk kart numarası gir diyo. Satıcıya mı direk parayı atmış oluyorum yoksa dolaba atıyorum da onlar mı satıcıya gönderiyo. Herşeyini anlatabilir misiniz