Merhabalar
Annemin derin dondurucusu için kaç kere servis kaydı oluşturduk. Servis gelip baktı tamirde yapıldı, ürün değişimi de yapıldi. Hatta ürünun yeri bile değişti sıkıntı çözülmedi. Her halükarda buzlanma devam etti kapağın dışına taştı yeni gönderdikleri üründe. Son çare tüketici mahkemesine gittik. Bilir kişi geldi. Konuşmasında ürünün hatalı oldugunu söyledi. Buzlanma başlamış daha da articaktir zamanla dedi. Annem de eski ürünümü bana verirler dimi şimdi dedi. Ben kesin verirler demiyorum ama elinizde kapı gibi belgeniz olucak onunla hareket edersiniz ürünü aldiginuz yerle dedi. Yani bizi haklı gördü. Geçen gün mahkeme sonucu gelmiş. Kağıtta ürünün hatasız olduğu değişime gerek olmadığıni yazmış bilir kişi. Bize farklı konustu raporunu farklı yazdı yani adam. Annem de diyo ki şimdi aricam adamı niye öyle yaptın diye. Ne faydası olur ki bu saatten sonra dedim mahkeme kararı vermiş. Yapabileceğimiz bişey var mi şuan ? Başına gelen var mı acaba