Syktoprak Ya nu nedir arkadaşlar ya bir kutu mama180 lıra 10 gün bile gitmiyo napsın bu insanlar… aptamıl kullanıyoruz ama malesef devam edemiycem durumum yetmıyo 7 aylık ek gıda veriyorum emzıroyorumda ama sütüm yetersiz başka hangi mama ıyı