Kurtlarkuslaralemi selinkp doyumluk yemesi önerilmez. Tadımlık olacak. Sebze meyve tattır çorba değil. Çorbalara sonra geçersin. Şimdi tarhananın içinde bir sürü öğe var sonuçta.
mummy selinkp ben verdim çünkü sebze tattirdim meyve tattirdim yoğurt falan da yiyor tarhana verdim sorun olmadı biraz deneyebilirsiniz
selinkp Kurtlarkuslaralemi niye ters konuştuğunuzu anlayamadım sakin olun sadece tarhana verilir mi diye sordum
Minnossareannesi selinkp Tadımları geçti iseniz içebilir ama ek gıdaya yeni başladıysanız çok gelebilir biz ortalama 5,5 aylıkken ek gıdaya başladık 1 aya yakın tadımlar sürdü 6,5 ay sıraları çorba içiyordu bir öğün günde yine de ilk günler az az verin derim
Gunesay selinkp benim kızımda tarhana nedense kabızlık yaptı. En iyisi kendinizin yapacağı çorbalar. Hem içine bulgur şehriye falan koyarsanız uzun süre tokta tutar.
Minnossareannesi selinkp o zaman yavaş yavaş geçebilirsiniz çorbalara bence doğru olan çocuğu dinlemek baktınız zorluyor vermezsiniz kimi bebek azla doyar benim kızım asla öyle yarım çay bardağı ile doyan bi bebek olmadı bende verdim doğrusu..
Gunesay selinkp yazın mesela kabak patates havucu tel şehriye ile pişirip çatalla ezip veriyordum. (Blender neredeyse hiç kullanmadım) Pişirirken zeytinyağı ile kemik suyu ilavesi yapıyordum. Baya lezzetli oluyordu ben bile yiyordum bu çorbayı.
Zlm selinkp tadimlari bitirdiniz mi öyleyse verebilirsiniz ama içindekileri bilin bazilarina acı katiliyo bebek için hoş bı tad değil
Bualemdeyeniyim selinkp ben bebek tarhanası alıp icirmistim sevmisti o zamanlar. Tarhana yaparken ogluma ayırıyoruz ona özel bize ayrı yapıyoruz