Hanımlar öncelikle hayırlı günler sorun şu ki oğlum el bileğinden tutulduğunda sürekli ağrı acı içinde ağlıyo saatlerce oynatmıyor kırık çıkık ezik hicbirsey yok farklı aralıklarda doktora götürdük röntgen cekinildi neden bukdr acı çekiyor normalmi Ne yapilblr acaba